Zakres obowiązków
- profesjonalna obsługa Pacjentów Kliniki,
- organizacja i koordynacja pracy gabinetu lekarskiego,
- kompletowanie i koordynowanie dokumentacji medycznej,
- praca w systemie komputerowym,
- dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd Rejestracji.
Wymagania
- wykształcenie wyższe,
- umiejętność budowania trwałych relacji z Pacjentem,
- znajomość języka obcego – preferowany język angielski
- umiejętność pracy w zespole i otwartość na oczekiwania Pacjentów,
- wysoka kultura osobista,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze,
- rozwinięte zdolności organizacyjne i komunikacyjne,
- zaangażowanie w powierzone obowiązki oraz dobra organizacja własnej pracy,
- ważnym atutem będzie doświadczenie w pracy w placówce medycznej i / lub znajomość terminologii z zakresu ortopedii.
Oferujemy
- motywujące warunki zatrudnienia,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin,
- wsparcie zespołu i przyjazne środowisko pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenia kompetencji osobistych,
- pracę w innowacyjnej, dynamicznie rozwijającej się placówce medycznej.